poniedziałek, 2 lipca 2012

Aloe Vera Gel- Safira


Hej dziewczyny! Dzisiaj będzie post o kolejnym produkcie firmy Safira czyli Aloe Vera Nawilżający żel do ciała. 


 Od producenta:

 

Jego pojemność to 300 ml w cenie 23,80 zł.

Moja opinia:

Żel jest koloru zielonego. Jego zapach kojarzy mi się z lasem.

·        Używałam go po depilacji sprawdza się świetnie koi wrażliwe zaczerwienione miejsca, dodatkowo lekko chłodzi ale to ze względu na swoją konsystencję,

·        Dodatkowo jest świetny po opalaniu

·        Fajnie nawilża skórę

·        Na opakowaniu jest napisane że można stosować go do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku, niestety nie wiem jak się sprawdza w tej roli ponieważ nie posiadam takiego typu skóry

·        Produkt jest genialny na tą pogodę, którą mamy za oknem nie wiem jak u Was ale u mnie jest upalnie niestety zamiast na dworze siedzę i zakuwam do obrony

·        Konsystencja rzadsza niż w przypadku tego poprzedniego żelu

·        Wydajność mnie zadowala przypuszczam że starczy na całe wakacje  

 Minusów szczerze mówiąc nie zauważyłam. Zapraszam na stronę SAFIRY oraz Facebooka.

11 komentarzy:

  1. przydałby mi się taki bo właśnie wrociłam z opalania ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, jak taka galaretka :D gdybym miała cos takiego w weekend w pracy to chyba przez pierwsze 5 min tego upału zużyłabym całe opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że opakowanie nie jest wyciskane bo pewnie bierze się go za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki żel tylko innej firmy i jestem też bardzo zadowolona z jego działania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o nim jakis czas temu i jestem coraz bardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda jak taka zielona galaretka ;P nie spotkałam się nigdy z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby się po opalanku :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń