piątek, 22 czerwca 2012

Moje róże do policzków

Hej dziewczynki :D
Znowu z Agatą trochę się obijałyśmy, a raczej intensywnie pracowałyśmy. Ja bronię się na początku lipca więc ostatnimi czasy walczyłam z moją pracą natomiast siostra kończy powoli sesję.
Dzisiejszy post będzie na temat moich róży do policzków. Coś podobnego już kiedyś robiła Aga, ale w związku z tym że używamy innych produktów pomyślałam że ja również opowiem coś o swoich. Ze względu na to że mamy inne typy karnacji raczej rzadko wymieniamy się swoimi różami. Dodatkowo ja raczej nie używam bronzerów, nie wiem jakoś nie mogę się do nich przekonać. Choć na innych podoba mi się efekt podkreślonych kości policzkowych.
Przeważnie używam różowych róży, choć ostatnio w czasie cieplejszych dni maziałam się koralowo-brzoskwiniowym^^
Na jednym ze zdjęć widać że każdy z róży ma drobinki, na twarzy absolutnie tego nie widać, wyglądają na matowe.
światło dzienne
zdjęcie z lampą

1. Róż z paletki firmy Up Girls make-up kit
2. Constance Carroll 033/2
3. Powder Blush Smoky Rock 02- niestety limitka z my secret mój ulubiony:P
4. Essence Ballerina Backstage blush souffle- również limitka
Wszystkie uwielbiam choć z tym 3 trzeba uważać bo można sobie narobić plam. Jestem ciekawa jakich Wy róży używacie??


9 komentarzy:

  1. Ten ostatni z Essence jest moim ulubionym ostatnio :) staram się znaleźć równie delikatny odpowiednik, ale na razie ciężko idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że swatche na rączce są robione pod światło., mało widać kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety u mnie dzisiaj jest taka beznadziejna pogoda że inaczej nic by nie było widać:( jutro spróbuje wrzucić jeszcze jedno zdjęcie :)

      Usuń
  3. Moim ulubionym różem jak do tej pory jest róż z Maybelline. ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łądna kolekcja :)
    obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń